Politică de retur

Returnarea contravalorii biletelor

Anularea comenzilor si returnarea contravaloarii biletelor se poate face pe [email protected] Atente: Acesta cerere anuleaza toate biletele dintr-o comanda. Nu puteti anula doar o parte din bilete.

ATENTIE: Pentru anumite evenimente organizatorul este liber să nu permită renunţarea la bilet. Achiziţionarea de biletele la spectacole este exceptată de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. l) din actul normativ menţionat mai sus

ATENTIE: In cazul nefericit al anularii unui astfel de eveniment, veti fi informati pe e-mail iar banii se vor returna dupa 14 zile lucratoare de la data anuntului.

Evenimentele de pe site au comisionul (indiferent de natura sa) adaugat peste pretul biletului. WishFest va putea returna in caz de anulare a comenzii doar pretul biletului nu si comisioanele aferente platii. Aceste comisioane apar inca din pagina evenimentului si “urmaresc” cumparatorul pana in ultima pagina de plata, ele fiind aceleasi. Niciun comision nu este adaugat fara a fi afisat, inafara de cele care apar pe site in toti pasii de cumparare si de navigare.

WishFest.ro este o platformă online prin intermediul căreia utilizatorii site-ului pot achiziţiona bilete de acces la evenimentele organizate de aceştia.

Biletul achiziţionat poate fi returnat sau schimbat numai cu respectarea condiţiilor de la pct. A de mai jos, cu excepţia cazului în care evenimentul respectiv este anulat (nu mai are loc), caz în care returnarea biletului şi rambursarea sumelor achitate va fi efectuată potrivit lit. B de mai jos. Sub nicio forma nu se mai iau in considerare cererile de rambursare primite dupa data si ora de incepere a evenimentului.

A. Returnarea biletului poate fi efectuată în termenele şi cu respectarea condiţiilor de mai jos, prin transmiterea unei solicitări în acest sens către [email protected]:

1. dacă solicitarea de returnare este formulată cu cel puţin 14 de zile înainte de data de desfăşurare a evenimentului, cumpărătorul de bilet primeşte ca urmare a anulării biletului banii înapoi pentru întreaga sumă plătită.

2. dacă solicitarea de returnare este formulată sub 14 zile înainte de data de desfăşurare a evenimentului, cumpărătorul nu mai poate beneficia de returnarea contravalorii biletului.

B. În eventualitatea anulării unui eveniment, vă rugăm să trimiteţi solicitarea dvs. în acest sens pe adresa [email protected]

Modalitati de rambursare a contravalorii biletelor in functie de modalitatea de plata cu care s-au achizitionat bilete, in urma solicitarii scrise primite pe adresa: [email protected]:

- daca biletele au fost achizitionate cu plata prin card rambursarea sumei ce reprezinta contravaloarea biletelor se va efectua in contul din care s-a facut plata initiala;

In caz de pierdere sau de furt al biletelor online, utilizatorul cumparator este obligat sa notifice acest fapt catre WishFest, pe adresa [email protected], in vederea inlocuirii biletelor. In cazul in care utilizatorul nu procedeaza la notificarea WishFest in timp util, WishFest nu isi asuma nicio raspundere pentru utilizarea biletelor respective de o alta persoana, nici pentru imposibilitatea cumparatorului initial de a mai participa la evenimentul respectiv pe baza biletelor pierdute / furate.

Sub nicio forma biletele nu se mai pot returna dupa ce evenimentul a avut loc.