Termeni şi condiţii

Mod funcționare

WishFest.ro este o platformă de ticketing online. Comenzile efectuate pe site-ul www.WishFest.ro sunt confirmate printr-un e-mail de confirmare primit după finalizarea comenzii. Biletele comandate sunt trimise în format PDF prin e-mail/sms după finalizarea comenzii.

În urma finalizării cu succes a unei comenzi online, utilizatorul cumpărător primește pe adresa de mail furnizată biletele cumpărate (de exemplu dacă a cumpărat 4 bilete, primește un fișier.pdf cu 4 bilete), pe care apoi le poate printa pentru a le prezenta la intrarea în locul de desfășurare a evenimentului. Alternativ, utilizatorul cumpărător poate prezenta biletele direct pe ecranul smartphone-ului, variantă pe care o recomandăm. Accesul la evenimentul pentru care s-au achiziționat bilete online se face în baza dovezii biletului + numele, prenumele si numarul de telefon.

WishFest vă poate trimite ulterior prin SMS sau e-mail oferte promoționale pentru alte evenimente organizate în orașul dumneavoastră sau care ar putea să vă intereseze. Scopul acestor mesaje este de fidelizare a clienților. Daca nu doriti sa mai primiti aceste informari, va puteti dezabona de la newsletter sau puteti sa ne scrieti la office [at] wishfest.ro pentru a va anonimiza pe WishFest.ro

Relatii cu clientii

E-mailul [email protected] la care ne puteti contacta, este conectat la un software special de tickets similar cu cel al companiilor de telefonie mobila. Colegii nostri iau ticketele pe rand pe masura ce le sunt alocate si va raspund in ordinea acestora, uneori, datorita numarului mare de cereri, procedeul putand dura pana la 48 de ore sau mai mult, in functie de complexitatea fiecaruia. Va asiguram ca toti clientii sunt in mod egal la fel fel importanti pentru noi si ca depunem toate eforturile pentru a va raspunde cat mai repede si a va oferi servicii de calitate.

Toata comunicarea cu clientii nostri se realizeaza doar in scris pentru a putea urmari discutiile si a putea rezolva cat mai eficient, rapid si cu atentie taskurile cu care va putem ajuta. WishFest.ro foloseste un software de tickets performant folosit si de companiile de telecom unde fiecare task primit de la clientii nostri este alocat unui account manager si urmarit ca atare de catre colegii si superiorii sai. Va incurajam sa folositi adresa de mai sus si va multumim pentru intelegere.

Modalitati de plata

Pentru cumpararea de bilete, WishFest accepta urmatoarele modalitati de plata:

Plata cu cardul

Plățile prin intermediul cardurilor de debit sau credit sunt procesate de către http://www.mobilpay.ro/, partenerul WishFest în procesarea acestor plăţi. Comunicaţia cu procesatorul se face prin intermediul unei conexiuni securizate SSL, datele transmise fiind criptate. Toate informaţiile privind cardul vor fi prelucrate exclusiv de catre procesatorul de plăţi.

Returnarea contravalorii biletelor

Anularea comenzilor si returnarea contravaloarii biletelor se poate face pe [email protected] Atente: Acesta cerere anuleaza toate biletele dintr-o comanda. Nu puteti anula doar o parte din bilete.

ATENTIE: Pentru anumite evenimente organizatorul este liber să nu permită renunţarea la bilet. Achiziţionarea de biletele la spectacole este exceptată de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. l) din actul normativ menţionat mai sus

ATENTIE: In cazul nefericit al anularii unui astfel de eveniment, veti fi informati pe e-mail iar banii se vor returna dupa 14 zile lucratoare de la data anuntului.

Evenimentele de pe site au comisionul (indiferent de natura sa) adaugat peste pretul biletului. WishFest va putea returna in caz de anulare a comenzii doar pretul biletului nu si comisioanele aferente platii. Aceste comisioane apar inca din pagina evenimentului si “urmaresc” cumparatorul pana in ultima pagina de plata, ele fiind aceleasi. Niciun comision nu este adaugat fara a fi afisat, inafara de cele care apar pe site in toti pasii de cumparare si de navigare.

WishFest.ro este o platformă online prin intermediul căreia utilizatorii site-ului pot achiziţiona bilete de acces la evenimentele organizate de aceştia.

Biletul achiziţionat poate fi returnat sau schimbat numai cu respectarea condiţiilor de la pct. A de mai jos, cu excepţia cazului în care evenimentul respectiv este anulat (nu mai are loc), caz în care returnarea biletului şi rambursarea sumelor achitate va fi efectuată potrivit lit. B de mai jos. Sub nicio forma nu se mai iau in considerare cererile de rambursare primite dupa data si ora de incepere a evenimentului.

A. Returnarea biletului poate fi efectuată în termenele şi cu respectarea condiţiilor de mai jos, prin transmiterea unei solicitări în acest sens către [email protected]:

1. dacă solicitarea de returnare este formulată cu cel puţin 14 de zile înainte de data de desfăşurare a evenimentului, cumpărătorul de bilet primeşte ca urmare a anulării biletului banii înapoi pentru întreaga sumă plătită.

2. dacă solicitarea de returnare este formulată sub 14 zile înainte de data de desfăşurare a evenimentului, cumpărătorul nu mai poate beneficia de returnarea contravalorii biletului.

B. În eventualitatea anulării unui eveniment, vă rugăm să trimiteţi solicitarea dvs. în acest sens pe adresa [email protected]

Modalitati de rambursare a contravalorii biletelor in functie de modalitatea de plata cu care s-au achizitionat bilete, in urma solicitarii scrise primite pe adresa: [email protected]:

- daca biletele au fost achizitionate cu plata prin card rambursarea sumei ce reprezinta contravaloarea biletelor se va efectua in contul din care s-a facut plata initiala;

In caz de pierdere sau de furt al biletelor online, utilizatorul cumparator este obligat sa notifice acest fapt catre WishFest, pe adresa [email protected], in vederea inlocuirii biletelor. In cazul in care utilizatorul nu procedeaza la notificarea WishFest in timp util, WishFest nu isi asuma nicio raspundere pentru utilizarea biletelor respective de o alta persoana, nici pentru imposibilitatea cumparatorului initial de a mai participa la evenimentul respectiv pe baza biletelor pierdute / furate.

Sub nicio forma biletele nu se mai pot returna dupa ce evenimentul a avut loc.

Nota de informare privind protectia datelor personale

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, administratorul site-ului va administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de utilizatori. Va informam ca datele personale pe care utilizatorii le furnizeaza administratorului site-ului sunt prelucrate in scopul oferirii in conditii optime a servicilor. Utilizatorii inteleg si accepta ca datele personale pe care le furnizeaza sunt prelucrate in scopul oferirii in conditii optime de catre administratorului site-ului a serviciilor de reclama, marketing si publicitate, a serviciilor de comunicatii electronice si a serviciilor asociate platformei online de vanzare bilete la evenimente.

Fiecare utilizator, la optiunea sa proprie, furnizeaza unele dintre datele sale personale pentru a beneficia de serviciul oferit de catre administratorul site-ului. Refuzul furnizarii anumitor date poate conduce la imposibilitatea accesarii anumitor servicii prin intermediul site-ului.

Datele dvs. cu caracter personal pot fi furnizate partenerilor contractuali ai SC FISH GRILL SRL. implicaţi în furnizarea serviciilor prin intermediul site-ului.

Conform Legii nr. 677/2001, fiecare utilizator beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei.

Totodata, utilizatorul are dreptul sa se opuna prelucrarii datelor personale care il privesc si sa solicite stergerea datelor. Utilizatorii inteleg si accepta ca stergerea datelor lor personale va fi urmata de imposibilitatea de a accesa serviciul oferit de catre administratorul site-ului.

Pentru exercitarea acestor drepturi, fiecare utilizator poate face o cerere in scris in acest sens, pe care sa o trimita apoi prin posta la adresa administratorul site-ului: SC FISH GRILL SRL. cu sediul in Bd. Pierre de Coubertin, nr. 3-5, Office Center, etaj 3, camera 3I, sector 2, Bucuresti sau prin e-mail la adresa: [email protected]

Administratorul WishFest este operator de date cu caracter personal inscris in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub nr. 27615.

Limitarea răspunderii

WishFest nu răspunde sub nicio formă, în nicio masură și nu poartă niciun fel de responsabilitate pentru serviciul de procesare a plăților cu cardul sau pentru serviciul de plată prin Vodafone. WishFest nu este responsabil pentru niciun fel de eroare și/sau fraudă decurgând din, sau în legatură cu acest serviciu. Totuși, deşi serviciile de plată sunt oferite și dirijate in totalitate și in mod independent de catre furnizorii nostru, WishFest va întreprinde toate măsurile rezonabile pentru a limita pe cât posibil riscul apariției acestor erori și/sau fraude. WishFest nu este responsabil pentru nicio modificare efectuata de organizatori asupra evenimentelor la care vinde bilete.

In masura maxima permisa de lege, Ia Bilet SRL (denumita in continuare „Administratorul Site-ului”) nu isi asuma obligatia si nu garanteaza implicit sau expres pentru continutul de orice fel al site-ului www.WishFest.ro (denumit in continuare Site-ul), indiferent daca acesta este creat de Administratorul Site-ului, este publicat in Site de partenerii sai contractuali sau la cererea acestora sau este oferit de catre organizatorii de evenimente pentru a fi publicat pe Site (denumit in continuare “Continutul Site-ului”). Administratorul Site-ului va face toate eforturile rezonabile pentru a asigura acuratetea si increderea in Site si va incerca sa corecteze erorile si omisiunile cat mai repede posibil.

In masura maxima permisa de lege, Administratorul Site-ului nu ofera niciun fel de garantii sau raspundere pentru Continutul Site-ului si, in masura maxima permisa de lege, nu poate fi facut raspunzator pentru nicio pierdere sau prejudiciu ce ar putea rezulta din utilizarea oricarei parti, secvente, modul al Continutului Site-ului sau din imposibilitatea utilizarii acestuia, indiferent de cauza acesteia ori din interpretarea eronata a oricaror prevederi ale Continutului Site-ului.

Utilizatorii inteleg si accepta ca furnizarea serviciului Ia Bilet poate fi afectata de anumite conditii obiective, precum si ca orice servicii oferite prin intermediul Site-ului sunt oferite potrivit principiului "asa cum sunt", "asa cum sunt disponibile", iar Utilizatorii folosesc aceste servicii pe riscul lor.

Utilizatorii inteleg si accepta ca Administratorul Site-ului este absolvit de orice raspundere in eventualitatea producerii oricarei opriri, intreruperi, ingreunari, disfunctionalitati sau erori in functionarea Site-ului, in situatia unei erori tehnice de orice fel sau oricaror erori in furnizarea serviciului, precum si in orice situatie in care nu ar dovedi cert ca orice erori sau probleme de natura tehnica din cele mentionate mai sus se datoreaza in mod direct si exclusiv culpei grave a Administratorului Site-ului.

In cazurile de forta majora si caz fortuit, Administratorul Site-ului si/sau operatorii, directorii, angajatii, sucursalele, filialele si reprezentantii sai, sunt exonerati total de raspundere. Cazurile de forta majora includ, dar nu se limiteaza la acestea, erori de functionare ale echipamentului tehnic al Administratorului Site-ului, lipsa conexiunii la internet, virusii informatici, atacurile informatice de orice fel, accesul neautorizat in sistemele Site-ului, erorile de operare, greva etc.

In mod expres, Utilizatorii inteleg si accepta ca Administratorul Site-ului este absolvit in masura maxima permisa de lege de orice raspundere pentru orice fel de daune directe, indirecte, daune morale, incluzand dar fara a se limita la pierderi de profit, atingeri aduse onoarei si reputatiei, vad comercial sau alte pierderi intangibile, rezultate din utilizarea serviciului sau orice alt aspect in legatura cu serviciul precum si din utilizarea Continutului Site-ului in orice mod sau orice efecte juridice derivand din aceasta.”

Consultă Politica de confidențialitate, Politica de utilizare a Cookie-urilor, Politica de retur.

IA BILET SRL

București, Sector 4, Intr. Trei Brazi nr. 2, biroul 1

CUI: 41068135

J40/6018/6.05.2019